Dodaj produkty do koszyka, aby je zobaczyć tutaj
Ostatnia aktualizacja: 18.10.2025
Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wytwarzane na indywidualne zamówienie, według specyfikacji wybranej przez Klienta, zgodne z zawartą umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek Rzeczypospolitej Polskiej.
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Produkty oferowane w Sklepie – jako wykonywane na zamówienie, zgodnie z indywidualną specyfikacją Klienta – nie podlegają zwrotowi bez podania przyczyny.
Jednakże Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ma prawo zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (np. w przypadku błędnego wykonania, niepasującego rozmiaru, uszkodzenia produktu). W takiej sytuacji:
Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail:kontakt@evapremium.pl
W przypadku produktów standardowych, takich jak ściereczki, ochraniacze, wieszaki samochodowe i inne niepersonalizowane produkty:
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
Klaudia Lewandowska
ul. Tadeusza Kościuszki 34/1
81-198 Pogórze
NIP: 5871715880
tel. +48 570 123 635
e-mail:kontakt@evapremium.pl
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na powyższy adres niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
1.1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie objęte są gwarancją Sprzedawcy obowiązującą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1.2. Okres gwarancji dla Produktów wynosi 12 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
1.3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu.
1.4. Dane gwaranta, szczegółowe informacje na temat towarów objętych gwarancją, okres jej trwania oraz warunki gwarancji, jak również uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu gwarancji zawiera karta gwarancyjna dołączona do Produktu lub udostępniona na stronie Sklepu.
1.5. Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta ani podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wynikających z przepisów ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
2.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, z tytułu braku zgodności Produktu z umową określone są w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
2.2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą z tytułu rękojmi określone są w Kodeksie cywilnym.
2.3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili jego dostarczenia oraz ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub producenta jest dłuższy.
2.4. Zgłoszenia reklamacyjne można kierować:
Klaudia Lewandowska
ul. Tadeusza Kościuszki 34/1
81-198 Pogórze
NIP: 5871715880
2.5. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać możliwie najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności:
2.6. W celu oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy – Sprzedawca odbierze go na swój koszt.
2.7. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. W przypadku potrzeby uzyskania dodatkowych informacji, opinii technicznej lub ekspertyzy – termin ten może zostać wydłużony, o czym Klient zostanie poinformowany.
2.8. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, brak odpowiedzi w terminie 14 dni jest równoznaczny z jej uwzględnieniem – o ile Sprzedawca nie poinformował uprzednio o konieczności wydłużenia terminu.
2.9. Klient będący Konsumentem może żądać w pierwszej kolejności naprawy lub wymiany Produktu. Obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta.
2.10. W przypadku uznanej reklamacji Sprzedawca:
2.11. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Klientowi w formie pisemnej lub na trwałym nośniku (e-mail lub SMS).
Email:kontakt@evapremium.pl
Telefon: +48 570 123 635
Adres: ul. Tadeusza Kościuszki 34/1, 81-198 Pogórze
NIP: 5871715880